KAT DELUNA - I'm Alright lyrics

Y'all haven't heard the last of Kat Deluna yet! The Dominican singer is still trying! This time she surprises us with a collaboration with French DJ Jean-Roch for his brand new single "I'm Alright", which also features American rapper Flo Rida - "I'm Alright" is another dance-pop/techno record intelligently created for the clubs for the summertime. Good but tricky one! The production is blazing hot, yes, but overall I find "I'm Alright" as a 'messy' track. I try to get into it but it's hard. First, Flo Rida is completely unnecessary. His rap verse doesn't fit the song at all. As for Kat, she delivers in the chorus but the verses are weak. In any case, fingers crossed she scores a hit, atleast a club hit, with "I'm Alright". I'm sure Europe will love this.


I'm Alright lyrics

I'm already dead
With dough I need to get away
And you need time on your own
Guess you're better off alone

I'mma step outside
Can't stop I gotta get a ride
Always have something to say
Love is such a price to pay

Oh, oh, oh


What else you believe could go wrong
Please tell me what's going on

[Chorus]

My man is out of town
I'm alright, I'm alright
He tries to make me cry
I'm alright, I'm alright
He's never satisfied
I'm alright, I'm alright
I'm alright, I'm alright

You broke my heart
(?)
And you need time on your own
Guess you're better off alone

Don't play with me
You're always critizicing me

Always have something to say
Love is such a price to pay

Oh, oh, oh

What else you believe could go wrong
Please tell me what's going on

[Chorus]

My man is out of town
I'm alright, I'm alright
He tries to make me cry
I'm alright, I'm alright
He's never satisfied
I'm alright, I'm alright
I'm alright, I'm alright

[Flo Rida - Rap Verse]

Yeah shawty you alright
But you ain't really gotta be alone
I'm in the move, stick around
In position you all night
So you can tell your man to get goin'
Breaking the roof, I got a devvy
I'm gonna pound the dough
Official when a sales go strong
Shawty might burn like a kidney stone
Never meant to curb
I would never do you wrong
Lil' mama you deserve
At a different sason
Before you break your nerve
Let me get you in the zone, my lane
Rock with me
You don't wanna miss a good thing
Probably when your mind said that you changed
For the best, try to hold it down
No more stress, get you on the ground
Let's mess around
They gotta be the first
Get your man out of town

Oh, oh, oh

[Chorus]

My man is out of town
I'm alright, I'm alright
He tries to make me cry
I'm alright, I'm alright
He's never satisfied
I'm alright, I'm alright
I'm alright, I'm alright

My man is out of town
I'm alright, I'm alright
He tries to make me cry
I'm alright, I'm alright
He's never satisfied
I'm alright, I'm alright
I'm alright, I'm alright


Kat Deluna

Music Video

Trending music playlist

Visited by over 20 million music fans worldwide every month.
Made in New York, Amsterdam & Madrid since 2005 — 2017.