CHRIS BROWN - Home lyrics

Below are the complete “Home” lyrics by Chris Brown displayed. These lyrics were added February 18, 2013.


Home lyrics

I wanna go baack
I wanna go back to my home
I just wanna go back

I say
Is this life is this my time to waste?
I got all this money callin me
How the f*ck I'mma turn it down !?
And I didn't f*ck around and bought too many cars now
Maybe I guess that I'mma superstar now
But I wish that I could go back
Cuz that money dont mean a thing
When everybody changin'

Prayin with they handouts
WTF You want from me !?
I got all my niggas in here
So dont play with me
Fuck that one on one
I dont wanna do it
Wish I could go back to when I was young
Wish I could go back, go back,go back
From where I came from
Yeah!
And If I knew then what I know now
I would change some'


New niggas dont know niggas
Been here like an ol' nigga
When yo girl see me she say
"Breezy you a cold nigga!"
MOtherf*ck the club
Tired to fake hoes and golddiggers
And why he tryin cuff yo ass
Leggo nigga!
In 1999 most of y'all didn't know me
Tryina call me bro d
Nigga you ain't my homie
Im tryna cash out everybody I came up with
But this cameras steady on that f*ck sh*t.

Prayin with they handouts
WTF you want from me !?
I got all my niggas in here
So dont play with me
Fuck that one on one
I dont wanna do it
Wish I could go back to when I was young
Wish I could go back,go back ,go back
From where I came from
Yeah
And if I knew then what I know now
I would change some'

I just wanna go back -to
Freedom
Just take away all the bullsh*t
And rewind of truth
Now everyday they wanna say sh*t
That's when I say " Fuck you!"
Im supa' fly no laces
I could give a f*ck about you!

Prayin with they handouts
WTF you want from me !?
I got all my niggas in here
So dont play with me
Fuck that one on one
I dont wanna do it
Wish I could go back to when I was young
Wish I could go back, go back ,go back
To where I came from
(When I walked, when I walked)
Yeah
And if I knew then what I know now
I would change some'.


Chris Brown

Chris Brown News

  1. Chris Brown Premieres New Single "Questions": Audio

Youtube Video

Trending music playlist

Visited by over 20 million music fans worldwide every month.
Made in New York, Amsterdam & Madrid since 2005 — 2017.