Chris Brown - Home lyrics

Home lyrics by Chris Brown.


I wanna go baack
I wanna go back to my home
I just wanna go back

I say
Is this life is this my time to waste?
I got all this money callin me
How the fuck I'mma turn it down !?
And I didn't fuck around and bought too many cars now
Maybe I guess that I'mma superstar now
But I wish that I could go back
Cuz that money dont mean a thing
When everybody changin'

Prayin with they handouts
WTF You want from me !?
I got all my niggas in here
So dont play with me
Fuck that one on one
I dont wanna do it
Wish I could go back to when I was young
Wish I could go back, go back,go back
From where I came from
Yeah!
And If I knew then what I know now
I would change some'


New niggas dont know niggas
Been here like an ol' nigga
When yo girl see me she say
"Breezy you a cold nigga!"
MOtherfuck the club
Tired to fake hoes and golddiggers
And why he tryin cuff yo ass
Leggo nigga!
In 1999 most of y'all didn't know me
Tryina call me bro d
Nigga you ain't my homie
Im tryna cash out everybody I came up with
But this cameras steady on that fuck shit.

Prayin with they handouts
WTF you want from me !?
I got all my niggas in here
So dont play with me
Fuck that one on one
I dont wanna do it
Wish I could go back to when I was young
Wish I could go back,go back ,go back
From where I came from
Yeah
And if I knew then what I know now
I would change some'

I just wanna go back -to
Freedom
Just take away all the bullshit
And rewind of truth
Now everyday they wanna say shit
That's when I say " Fuck you!"
Im supa' fly no laces
I could give a fuck about you!

Prayin with they handouts
WTF you want from me !?
I got all my niggas in here
So dont play with me
Fuck that one on one
I dont wanna do it
Wish I could go back to when I was young
Wish I could go back, go back ,go back
To where I came from
(When I walked, when I walked)
Yeah
And if I knew then what I know now
I would change some'.


If you believe the Chris Brown Home lyrics are not correct you can correct them or rate the quality of these lyrics:

Lyrics quality: 3.45 / 5 stars

Directlyrics is officially licensed to display lyrics by all the major music publishers through LyricFind. This guarantees accurate lyrics and pays the artists for their work.
Directlyrics is updated daily with new lyrics and music videos from current and upcoming songs in all major music segments: Pop, Rock, R&B, Country, Indie and Rap.

Verify License directlyrics.com
Lyrics